grrfeisty: playing dead

Monday, September 6, 2010

playing dead

this is how i feel! i was a tad sore this week from roller derby. i'm done with the beginner crowd! hooray! tomorrow i join the intermediate group :)
so after derby, i went on a 40 minute run. wowza!
my lower half was beat.
then i went wakeboarding!
my top half is hurting hardcore. the part i never work out!
looks like i know what i need to work on :)
i did pretty good...but i also experienced a lot of this:
it was my second time wakeboarding-my good friend and co-worker invited daniel and i to tag along.  i gotta say, i wakeboarded MUCH better! the first time i went i ate it hardcore to the max!
click the photo for the zoom of my INSANE face
hahaha

have a great rest of the week!
i'm excited for derby tomorrow night! :D

p.s. recognize anything in keiko's latest makeup post? :)

10 comments :

  1. It's one of your Zippy pocket thingies :) Yup technical term there lol.

    I explained to my friends 9yo son what a mustachasaurus was the other day and he thought it was awesome!

    ReplyDelete
  2. haha what a great description! i wish i could hear what you told your son :) [a dinosaur thingy with the fuzz on his face] hahaha totally kidding :D

    ReplyDelete
  3. I would love to try wakeboarding!! It looks so much fun. Think I would be truely rubbish at it though. I attempted surfing not that long back and only made it to my knees. Sad times!

    ReplyDelete
  4. Looks like you have been very busy. I love wake boarding, it's a lot of fun :)
    Though roller derby looks amazing, wish we had it here.

    ReplyDelete
  5. Oh my gosh, it looks like so much fun! I've always wanted to wakeboard and do roller derby. Your pictures really do it justice!

    Dree http://bethesong.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow, it looks you had a great time :)

    ReplyDelete
  7. sunny - i'm not sure how related surfing is! it seems like wakeboarding would be easier. haha
    chandre - i don't wakeboard often, but it's totally a tiring blast :) and so is derby! haha
    dree - thank you! try them all! :D
    amoronia - it was a LOT of fun :)

    ReplyDelete
  8. I love this post! Looks like you're having so much fun!!! I went tubing and seadooing a few weeks ago and OH MAN, my arms were soooooooo sore the next day! Hahaha. I held on so so tight!

    ReplyDelete
  9. i see so many people tubing when we wakeboard. it looks so bumpy and crazy! :D

    ReplyDelete
  10. This is very fine web site, thank you and look at that [url=http;//ciufcia.pl]gry dla dzieci[/url]

    ReplyDelete